لیست سریالهای ایرانی

لیست سریال های ایرانی

لیست سریالهای ایرانی

لیست سریال های ایرانی

مشخصات بلاگ

دوستان شما میتوانید لیست تمامی سریال های ایرانی را در اینجا پیدا کنید

بایگانی

زمین آزاد

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۵ ب.ظ

فیلمهای ژانر از آلمان دیگر نادر نیست. نمودارهای سینما هنوز توسط کمدی ها یا فیلمهای تاریخی مشخص می شوند. اما روزهایی که سال ها طول کشید تا فیلم " برندگان " دومینیک گراف برای دنبال کردن فیلم باکره اش " گربه " عالی ، خوشبختانه تمام شود. و یکی از فیلمسازانی که در آن قسمت غیرقابل تعقیب نیست ، کریستین الوارت است . پس از گذراندن سال 2005 با تریلر قاتل سریال کثیف و بدبینانه " آنتی بادی"توجه او را جلب کرده بود ، راه او ابتدا به هالیوود منجر شد. مدتی به نظر می رسید که داستان های کارل شکنل و رولان امیریچ تکرار می شوند. اما بعد از دو زیر ارزش تولیدات بین المللی ( "فروخته مورد 39 "، " پاندروم ") Alvart است به آلمان بازگشت و یکی از غیر معمول ترین فیلم های ژانر آلمان در سال های اخیر پس از یک میان پرده تلویزیونی برای اولین بار با "بانک بانوی" 2012th هنوز تبدیل شده است

همانطور که قبلاً "آنتی بادی" " Banklady " را توصیف می کند"و تمام آثار بعدی او دانش عظیمی از تاریخ فیلم (ژانر) دارد. آلوارت سنت ها را دنبال می کند و در عین حال ، دیدگاه خاص و کاملاً واضحی از سینما دارد. این واقعیت که او به طور عمدی روی تأثیرات حسی تمرکز می کند ، همانطور که در قسمت های "تاتورت" خود با تیل شوویگر و اقتباس فیلم فیتزک تسوکوس " قطع کردن " ، انتقاد شدید به وی وارد کرده است. نتیجه ، که او با او گاه به کلیشه ها اعتماد می کند و آنها را به افراط و تفریط سوق می دهد ، یادآور  ساموئل فولر (" راهرو شوک ") است. مانند فولر ، الوارت نیز احساس خستگی ناپذیری و تنش اجتماعی دارد. این را شهادت هیجان انگیز وی " سرزمین آزاد " نیز گواهی می دهد . بازسازی او از اسیر آلبرتو رودریگز از اولین ضبط هواپیماهای بدون سرنشینLa Isla Mínima - Mörderland "توسط تراکم جوی که در نهایت حتی الگوی او را تحت الشعاع قرار می دهد.


تحقیقات در شمال شرقی آلمان و هیچ کجا.


اولین جلسه دو کمیسار مارکوس باخ ( فلیکس کرامر ) و پاتریک اشتاین ( Trystan Pütter ) تحت الشعاع یک سوء تفاهم قرار گرفته است. به علت تصادف رانندگی ، اصالتاً از سنگ هامبورگ خیلی دیر به شهر کوچک در مکلنبورگ-وورپومرن رسید که در آن باید دو دختر نوجوان مفقود را جستجو کنند. هتل اتاق خود را در جای دیگری بخشیده است و او مجبور است شب را با باخ بگذراند. اما استون فکر می کند که او یک سارق است و او را به زور تحت الشعاع قرار می دهد.

این تقابل الگویی را تکرار می کند که تکرار می شود. اواخر پاییز 1992 با بی اعتمادی و ناامیدی مشخص می شود. برای ساکنان این شهر که در آن سرمایه گذاران آلمان غربی از زمان اتحاد مجدد گسترش یافته اند ، مشخص است که چه اتفاقی افتاده است. این دو خواهر ، مانند بسیاری دیگر ، پیش از این به برلین عزیمت کردند. از این گذشته ، آینده ای در شمال شرقی جمهوری فدرال به سختی وجود ندارد. بنابراین ، باخ و استین در همه جا با مقاومت روبرو می شوند که حتی پس از پیدا کردن اجساد مثله شده دختران شکنجه شده و مورد تجاوز جنسی از بین نمی رود ...

هیچ کس در باتلاق ها شما را نمی شنود که فریاد می زند

یخبندان هوایی باتلاق های اطراف شهر کوچک را در بر می گیرد. اما این فقط سرماخوردگی نیست که این منطقه متروک را به شدت تاریک می کند. نوبت 89/90 واقعاً آزادی هایی را به همراه آورده است. اما امیدهای بزرگی که به آنها دلبسته بود در دو سال از اتحاد دوباره ناامید شدند. برخلاف وعده های داده شده در 1990 ، هیچ چیز شکوفا نمی شود جز زنگ زدگی که معدود کارخانه های صنعتی منطقه را در بر می گیرد. این نارضایتی عمیق است و همچنین خاطراتی از زندگی در GDR. این امر به ویژه توسط ایده آل گرا پاتریک استین احساس می شود. در هامبورگ ، او با اعتقاد به قانون دانلود رایگان سریال دل عدالت خشم اربابان خود را جلب کرده بود. به عنوان یک مجازات ، وی به شمال شرقی منتقل شده است ، جایی که اکنون مجبور است با یک همکار همکاری کند ،

صورت فلکی مطابق با هیجان سیاسی آلبرتو رودریگز است که چند سال پس از پایان دیکتاتوری فرانکو بازی می کند و از انتقال دشوار اسپانیا به دموکراسی حکایت می کند. به طور کلی ، کریستین الوارت نمونه خود را از نزدیک دنبال می کند. بعضی از صحنه ها در "سرزمین آزاد" تقریباً فقط با نور و چند قسمت بیرونی با صحنه های "La Isla Mínima" متفاوت است. با این وجود ، این بازسازی با استقلال چشمگیر شناخته می شود. آلوارت و فیلمنامه نویس همکار وی ، زیگفرید کمل ، داستان رودریگز را تا حد قابل ملاحظه ای برده اند. فیلم آنها تقریباً 25 دقیقه از فیلم اصلی آنها طولانی است و آنها از این زمان اضافی به ویژه برای تعمیق شخصیت ها و برای تشدید جو استفاده می کنند.


محققان حتی پس از کشف اجساد ، در همه جا با مقاومت روبرو می شوند.


مارکوس باخ فلیکس کامر از بیماری رنج می برد که دیر یا زود او را خواهد کشت ، درست مثل انقلابی اصیل فرانسوی. آنچه رودریگز پیشنهاد می کند در اینجا به یقین تبدیل می شود. گذشته در باخ ریشه گرفته و در بدن او تکثیر می یابد. سرطان تاریخ نه تنها به آن زخم می زند. کل کشور از این رشد و تحمل رنج می برد ، که در سال 1990 هیچ کس آن را جدی نگرفت و در سال 1992 ، دو سال افسرده کننده ، هنوز هیچ کس نمی خواهد اعتراف کند. حتی اجساد خواهران تغییر نگرش ساکنان روستا را تغییر نمی دهد. بیشتر آنها فقط به دور نگاه می کنند. با این عقیده آسانتر بود که دختران از ترس فرار کردند و اکنون در جایی در برلین یا غرب زندگی می کنند. اما حتی این به سختی چیزی را در مورد شرایط تغییر می دهد. در جستجوی قاتل ، باخ و استین به سرعت به حد خود می رسند. آنها نباید اتصالات عمیق را تکان دهند. اما پولی که اکنون از غرب به درون جامعه کوچک در جریان است برای آن بسیار مهم است.

سرانجام ، "کشور آزاد" به نمایندگی از شرایط آلمان به سختی کمتر از "بریدن" و " سگهای برلین " سریال "الوارتس نتفلیکس" در بابل برلین کمتر است. فقط این بار او از وسایل لطیف تر استفاده می کند. او به جای تأثیرات شوک و برجسته سازی های حسی ، او نگاه خود را به دوره پس از انقلاب بر روی نکات ظریف نشان می دهد که به یک تصویر کلی فوق العاده منسجم می افزاید. بنابراین ، در اتاقهای هتل دو کمیسر ، شعارهای سوسیالیستی هنوز روی دیوارها آویزان هستند. هیچ کس حتی فکر تغییر آن را پیدا نکرد. سیستم تغییر کرده است ، اما مردم هنوز یکسان هستند. و بنابراین این بازسازی چیزهای زیادی درباره اوضاع فعلی آلمان و آلمان می گوید.

نتیجه گیری: کریستین آلوارت با بازخوانی فیلم "La Isla Mínima - Möderderland" از آلبرتو رودریگز ، اثبات کرد که سینمای ژانر هیجان انگیز و یک نمایش عمیق از شرایط اجتماعی و سیاسی با یکدیگر تضاد ندارند. آنها کاملاً مکمل یکدیگر هستند. بنابراین ، "سرزمین آزاد" در مورد درگیری های داخلی آلمان که بیش از 30 سال از همه فیلم های مستند خوب و سرمقاله های بیشمار می گذرد ، چیزهای بیشتری می گوید.

 

  • fiter good

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی