لیست سریالهای ایرانی

لیست سریال های ایرانی

لیست سریالهای ایرانی

لیست سریال های ایرانی

مشخصات بلاگ

دوستان شما میتوانید لیست تمامی سریال های ایرانی را در اینجا پیدا کنید

بایگانی

یک کارآگاه فاسد شش انگشتی برای استخدام یک قاتل بازنشسته که اکنون در حال زندگی با زندگی منزوی است به عنوان خطاطی برای ترور یک مقام برجسته دولتی معروف به "هزاردستان" که جواهرات را از یکی از اعضای خانواده سلطنتی سرقت کرده است ، اعزام می شود. اما ، خوشنویس کارآگاه را یکبار بالا می برد و او را به عنوان زندانی خود نگه می دارد و او را شکنجه می کند. خوشنویسان شروع به تأمل در زندگی خود می کند و مجبور می شود تصمیم بگیرد که آیا این آخرین شغل را انتخاب کند یا خیر.

- سروین
یک بازرس برای استخدام یک قاتل قدیمی که اکنون خود را از مردم منزوی کرده است ، برای قتل مردی ثروتمند و مهم در دولت معروف به هزاراردستان فرستاده می شود ، اما اکنون او روزهای جوانی خود را به عنوان شکارچی و قاتل به یاد می آورد ، همانطور که او است. توسط بازرس 6 انگشت شکنجه می شود. سرانجام او باید با توجه به تکلیف خود ذهن خود را جلب کند.

- سروین

خلاصه داستان
به نظر می رسد ما هنوز خلاصه ای برای این عنوان نداریم.
اولین نفری باشید که مشارکت می کنید! فقط کافی است بر روی دکمه "ویرایش صفحه" در انتهای صفحه کلیک کنید یا در راهنمای ارسال خلاصه اطلاعات بیشتر کسب کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی