لیست سریالهای ایرانی

لیست سریال های ایرانی

لیست سریالهای ایرانی

لیست سریال های ایرانی

مشخصات بلاگ

دوستان شما میتوانید لیست تمامی سریال های ایرانی را در اینجا پیدا کنید

بایگانی

سریال شهرزاد قطعاً یکی از برترین سریال های تلویزیونی ایران در تمام دوران است ، من در هنگام نوشتن این نقد 14 قسمت را دیده ام و از هر دقیقه از آن لذت بردم.

سناریوی بسیار خوب نوشته شده ، شما از فراز و نشیب های داستان شگفت زده خواهید شد و چقدر غیرقابل پیش بینی می تواند ، عملکرد صاف و شگفت انگیز همه بازیگران و بازیگران ، موسیقی زیبا و آهنگ های صوتی ، طراحی صحنه فوق العاده باشد.

لحظاتی را احساس خواهید کرد که نمی توانید چشمک بزنید و این باعث می شود که از نظر عاطفی به شخصیت ها و داستانی وصل شوید که می توانید ساعت ها پس از تماشای هر قسمت به آنها فکر کنید

بعد از مدتها یک سریال تلویزیونی زیبا و الهام بخش ایرانی را تماشا کردم.

یکی از خیره کننده ترین برنامه های تلویزیونی ایران ، سریال هایی که باید دیده شود ،

این روزها در تلویزیون ایران آنقدر تلخی وجود دارد که سال به سال تمدید می شود ، که از gags ارزان ، توطئه های بی معنی و گاه مسخره ، شخصیت های غیرقابل باور و بارها و بارها یک بعدی استفاده می کند و در عین حال همه نمایش های واقعاً عالی لغو می شوند.

تلویزیون کافی برای مرگ مغزی وجود دارد ، اما یک بار در حالی نمایش می گذرد که شما را به دنیای دیگری منتقل می کند و باعث می شود شما دوباره به جادوی تلویزیون اعتقاد داشته باشید. «شهرزاد» یکی از چنین سریال های تلویزیونی ایرانی است.

"شهرزاد" تاریخی ، پیچیده ، چندلایه ، پر جنب و جوش است و چشم شما را به سمت سطح غافلگیر کننده جزئیات جلب می کند.

به نظر می رسد بازیگران ، لباس ها ، گریم ها ، موسیقی و آهنگ های صدا ، همه افرادی که در این مجموعه تلویزیونی کار می کنند می خواستند تاریخ تلویزیون را بسازند.

و نوشتن فقط یک پدیده ، باهوش و با بازیگری صالح است ،

سرانجام به خوبی ساخته شده تلویزیونی تاریخی ، الهام بخش سریال های ایرانی ، بنشینید و لذت ببرید ...خوب اول باید بگویم این بهترین سریال ایرانی است که تاکنون در زندگی ام دیده ام. بزرگترین و موفق ترین سریال: حسن فتحی کارگردان سریال. جدا از این ، این سریال یک بازیگر بزرگ دارد و نام او Tanareh Alidoosti است. شما باید "شهرزاد" را ببینید. فوق العاده است! شهاب حسینی و علی نصیریان بهترین بازیگران این سریال هستند.  از من می خواهد خطوط زیادی تایپ کنم اما نمی توانم بیشتر از این بنویسم زیرا باید اول سریال را ببینم و بعد بفهمم درباره شهرزاد چه می گویم. محسن چاووشی بهترین انتخاب این سریال برای خوانندگی بود. اگر می خواهید شهرزاد را تماشا کنید ، فقط DVD را خریداری کنید و آن را بارگیری نکنید. فکر کنم 10 خط الان باشه 'خوب

پخش این سریال همیشه در انتظار قسمت بعدی است. بازیگران سریال خیلی خوب انجام شد. تصویربرداری و طراحی لباس چنان بلند بود که آب و هوای گذشته  از تماشای آن لذت برد ، این سریال احساس می شد. زمینه خانمها علیدوستی و آقای شهاب حسینی مثال زدنی است. به نویسنده و کارگردان نمایش ، آقای فتحی تبریک می گویم.

پیشنهاد می کنم اصلاً این فیلم را تماشا کنید.

فقط حیف که همه قادر به تماشای تلویزیون نیستند.

من از همه درام تشکر می کنم که با هم توانستند زیبایی واقعی خود را که از آن لذت می بریم نشان دهند. امروز ، 15 بازیکن زمین. به محض اینکه دیدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی